![]() |
Un dels cartells promocionals de "The secret life of Walter Mitty" |
A la part dreta de la imatge hi podem veure el hashtag destacat, un element que en tothom relaciona amb les Xarxes Socials, en aquest cas especialment Twitter i Instagram. Fa uns anys, aquest mateix cartell hauria tingut els logotips de les Xarxes Socials corresponents, però cada cop més les empreses es limiten simplement a posar un hashtag. I perquè aquesta estratègia?
Aquesta estratègia té com a objectiu facilitar el diàleg dels consumidors, que gràcies a la inclusió del hashtag saben a quina etiqueta han de penjar les seves piulades a Twitter o les seves fotos a Instagram. D'aquesta manera s'aconsegueix varis impactes cabdals per a les empreses (sempre que el producte sigui bo i engresqui als seguidors):
- Els usuaris generen un impacte positiu sobre l'espectacle a les seves Xarxes Socials i pels seus seguidors.
- Els seguidors veuen l'etiqueta i descobriran l'espectacle, ja que podran seguir i participar de la conversa global.
- Els comentaris positius d'altres poden influenciar el poder de compra de l'espectacle.
- El hashtag es pot convertir en tendència de forma orgànica, sense necessitat de fer una campanya d'anuncis.
Si voleu, a continuació, podeu recuperar el podcast d'"El Primer Cafè" de Ràdio Igualada on avui hem parlat de com les empreses fan servir les etiquetes per promocionar-se a les Xarxes Socials.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Moltes gràcies per participar!