Foto: www.business2community.com |
Un moment de la trobada amb Francesc Arbiol |
Posem, per exemple, el cas d'un arquitecte que cerca una nova oportunitat laboral. Gràcies als seus contactes de LinkedIn (companys de classe, companys de feina o professionals d'altres empreses) pot trobar una empresa amb la que comparteixi valors i objectius i en la que pugui posicionar-se per futurs processos de selecció.
Per aconseguir que la nostra empresa sigui atractiva a LinkedIn hem de treballar tres aspectes claus:
- Tenir una pàgina d'empresa. Les companyies tenen un espai diferenciat dels perfils personals, on poden compartir informació i els valors de l'empresa. Cal introduir-hi tota la informació desitjada d'una forma concisa per donar-la a conèixer a tots els visitants. Per exemple, aquí podeu veure la pàgina de la companya SEAT a LinkedIn.
- Vincular-hi tots els treballadors presents a LinkedIn. És molt important que els treballadors de la nostra empresa que estiguin a LinkedIn es connectin amb la pàgina d'empresa. D'aquesta manera, tots els seus contactes podran accedir a la nostra pàgina i descobrir tota la informació posada al seu abast. Cada cop que entreu en una pàgina d'empresa, podreu veure quants amics i treballen.
- Compartir projectes i informacions atractives. Com a pàgina, també podem compartir actualitzacions entre els seus seguidors. En aquest cas, a part dels missatges més comercials sobre els nostres productes o serveis, podrem compartir noves oportunitats laborals i informacions corporatives de l'empresa.
Si voleu, també podeu escoltar aquesta informació en el "Connecta't" de Ràdio Igualada del passat 8 de gener.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Moltes gràcies per participar!