És el que van fer, per exemple, Oreo i Moritz. La marca americana va aprofitar l'apagada general que es va produir durant la última final de la SuperBowl per llençar una piulada promocional a Twitter que jugava amb la falta de llum i que de seguida va tenir més de 15.000 RT. La marca catalana, per la seva banda, va saber jugar amb la tendència #croquetes del passat Onze de Setembre, per promocionar les seves croquetes entre tota la gent que piulava amb aquest hastag. Fins i tot en van fer un menú especial.
A continuació, trobareu l'audio del programa.
I aquí, els dos exemples de piulades d'èxit que saben aprofitar allò que passa al món real o el món online.
Power out? No problem. pic.twitter.com/dnQ7pOgC
— Oreo Cookie (@Oreo) February 4, 2013
Heu tastat les #croquetes de la cerveseria de la Fàbrica Moritz Barcelona?
— Moritz Barcelona (@MoritzBarcelona) September 11, 2013
Cada dia tenim petits detalls que podem aprofitar per guanyar visibilitat.... ja els feu servir?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Moltes gràcies per participar!