dilluns, 28 d’octubre del 2013

Com ha ser de l'estratègia a les Xarxes Socials d'un restaurant

En el darrer "Connecta't" de Ràdio Igualada vam explicar com s'ho ha de fer un restaurant per estar, donar-se a conèixer i promocionar-se a les Xarxes Socials. Com expliquem en el programa, el menjar i els plats entren pels ulls i, per tant, si som un restaurant hem de cercar les Xarxes Socials més visuals: per exemple Facebook i Instagram, tot i que tampoc podem descartar Twitter.

Facebook i Instagram ens permeten ensenyar les excel·lències gastronòmiques del nostre restaurant d'una forma ràpida, eficaç i viral. Una foto atractiva dels nostres plats ens pot portar comensals i clients amb ganes de provar els nostres plats, com fan per exemple a Domino's Pizza o al Somiatruites d'Igualada:




Ara bé, un consell. Tampoc n'hem d'abusar, perquè si no ens farem pesats.

A més a més, hem de ser socials i connectar amb el nostre públic. Com el xef que surt de la cuina a rebre els aplaudiments dels comensals, hem de perdre la vergonya d'aparèixer a les Xarxes Socials. Hem d'ensenyar el què fem al restaurant d'una manera divertida, amena i propera, així aconseguirem més "m'agrada" i més visibilitat, com fan els meus amics del Restaurant Plats, de Rubi, a qui vaig tenir la sort d'assessorar:



Aquí teniu el podcast, espero que us agradi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada



Moltes gràcies per participar!