Foursquare és la
Xarxa Social per compartir i descobrir nous establiments, botigues i espais de lleure. Amb 45 milions d'usuaris i amb una forta presència als EUA, Foursquare és un dels serveis 2.0 preferits pels usuaris d'
Internet per saber quins són els locals de moda de la ciutat.
|
Visió de Foursquare.Tots els puntets blaus són establiments associats. A l'esquerra, els més visitats. |
Per a les empreses,
Foursquare és una excel·lent eina de comunicació per atraure clients, ja que parteix de la base de la
geolocalització: sap on estem i ens selecciona els millors consells de la zona. Quan estic fora de casa, ja sigui perquè marxo del barri, viatjo a l'estranger o desconnecto uns dies,
Foursquare m'avisa dels millors establiments on anar a menjar, prendre una copa o anar de compres. Fixeu-vos el missatge que hem va arribar fa unes setmanes:
|
Avís de Foursquare al telèfon mòbil. |
En els darrers mesos,
Foursquare ha potenciat aquest servei en els dispositius dels seus usuaris, una eina que com a empresa hem de conèixer i aplicar en la nostra estratègia 2.0. En aquest cas, vam programar la inauguració de les exposicions del FineArt 2014 d'Igualada al Mercat de la Masuca i, com veieu, en acostar-me a la seva zona, em va avisar amb una notificació al meu telèfon intel·ligent.
Per programar aquesta activitat vam fer servir l'opció "Esdeveniments" de
Foursquare. Aquesta eina té un doble objectiu:
- Permet als usuaris que fan check-in al nostre establiment indicar en quina activitat participen. Molts cinemes, per exemple, posen la cartellera, així els usuaris poden indicar quina pel·lícula estan veient.
- Avisa als usuaris, mitjançant una notificació al smartphone, dels llocs de moda o amb millors recomanacions. Si estem, per exemple, al Born, ens avisarà dels millors bars on anar a prendre una copa.
Si som un establiment i fem un acte obert al públic -ja sigui gratuït o de pagament- podem crea un esdeveniment a
Foursquare per cada activitat que realitzem. Per crear-lo, només haurem de ser gestors de la "venue" del nostre negoci i anar a la secció
Datos > Eventos. Allà posarem la data, hora d'inici i finalització i el títol de l'activitat. Així de senzill.
|
Com crear un esdeveniment a Foursquare |
Aquesta eina se summa a altres eines de
Foursquare, com ara les actualitzacions (trobareu tota la informació a "
Com fer servir les actualitzacions locals de Foursquare") i les ofertes i especials.
Descobreix
Foursquare en la seva pàgina web.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Moltes gràcies per participar!