dimecres, 14 de maig del 2014

Els avantatges de les noves pàgines de productes a LinkedIn

Fa unes setmanes LinkedIn va presentar una nova funcionalitat molt interessant per a totes les empreses que aposten per aquesta xarxa social. Es tracta de les "Pàgines de productes" (o Showcase Pages, en anglès), un espai que substitueix les pestanyes de productes i serveis, i que ens permet una nova estratègia de comunicació empresarial a LinkedIn.

Les noves pàgines de productes de LinkedIn s'integren dins de les pàgines d'empresa i funcionen com una pàgina corporativa, és a dir, podem aconseguir seguidors que veuran les actualitzacions que enviem com a pàgina. Per exemple, el mateix LinkedIn, que ens ofereix tres pàgines diferents: LinkedIn Marketing Solutions, LinkedIn Talent Solutions i LinkedIn Sales Solutions.

Portada de la pàgina LinkedIn Marketing Solutions

El principal avantatge d'aquesta funcionalitat és que amb aquestes pàgines podem arribar a un públic segmentat i definit per cada un dels nostres serveis o productes, i que potser no està interessat en totes els productes de l'empresa. A mi, per exemple, m'encanta rebre les actualitzacions de la primera pàgina de LinkedIn, però no de la segona. Per tant, en comptes de rebre tot de missatges de LinkedIn, només rebo els que m'interessen.

Un altre dels avantatges és que, un cop tinguem una pàgina activa i ben construïda, podem crear una audiència fidel, a la que li podem explicar les novetats sectorials d'interès. D'aquesta manera donem informació de qualitat als nostres seguidors, enfortint la relació entre ells i la nostra empresa.

A més, cada pàgina pot tenir una URL específica, el que facilita poder-ho compartir al nostre web, en d'altres xarxes, correus electrònics i fins i tot papereria i targetes.

Les pàgines de producte de LinkedIn és una eina pensada per empreses mitjanes i grans i que tinguin diverses línies de negoci,  però també hi poden apostar les petites, si tenen diversos productes diferenciats. Si la vostra empresa només té una línia de negoci, no fa falta que creueu una pàgina de producte específica.

Cada empresa pot tenir 10 pàgines diferents, una per cada producte o servei que ofereixi als seus clients. Si en voleu més pàgines de productes per a la vostra empresa, us haureu de posar en contacte amb LinkedIn per aconseguir-les.

Si voleu més informació, us recomano que escolteu el podcast del "Connecta't" d'"El Primer Cafè" de Ràdio Igualada, on vam parlar de les pàgines de productes de LinkedIn.



En podeu llegir més a: Retiring the Products & Services tab from Company Pages

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada



Moltes gràcies per participar!