dimecres, 26 de març del 2014

Com generar visitants gràcies als esdeveniments de Foursquare

Foursquare és la Xarxa Social per compartir i descobrir nous establiments, botigues i espais de lleure.  Amb 45 milions d'usuaris i amb una forta presència als EUA, Foursquare és un dels serveis 2.0 preferits pels usuaris d'Internet per saber quins són els locals de moda de la ciutat.

Visió de Foursquare.Tots els puntets blaus són establiments associats. A l'esquerra, els més visitats.
Per a les empreses, Foursquare és una excel·lent eina de comunicació per atraure clients, ja que parteix de la base de la geolocalització: sap on estem i ens selecciona els millors consells de la zona. Quan estic fora de casa, ja sigui perquè marxo del barri, viatjo a l'estranger o desconnecto uns dies, Foursquare m'avisa dels millors establiments on anar a menjar, prendre una copa o anar de compres. Fixeu-vos el missatge que hem va arribar fa unes setmanes:

Avís de Foursquare al telèfon mòbil.
En els darrers mesos, Foursquare ha potenciat aquest servei en els dispositius dels seus usuaris, una eina que com a empresa hem de conèixer i aplicar en la nostra estratègia 2.0. En aquest cas, vam programar la inauguració de les exposicions del FineArt 2014 d'Igualada al Mercat de la Masuca i, com veieu, en acostar-me a la seva zona, em va avisar amb una notificació al meu telèfon intel·ligent.

Per programar aquesta activitat vam fer servir l'opció "Esdeveniments" de Foursquare. Aquesta eina té un doble objectiu:
  • Permet als usuaris que fan check-in al nostre establiment indicar en quina activitat participen. Molts cinemes, per exemple, posen la cartellera, així els usuaris poden indicar quina pel·lícula estan veient.
  • Avisa als usuaris, mitjançant una notificació al smartphone, dels llocs de moda o amb millors recomanacions. Si estem, per exemple, al Born, ens avisarà dels millors bars on anar a prendre una copa.
Si som un establiment i fem un acte obert al públic -ja sigui gratuït o de pagament- podem crea un esdeveniment a Foursquare per cada activitat que realitzem. Per crear-lo, només haurem de ser gestors de la "venue" del nostre negoci i anar a la secció Datos > Eventos. Allà posarem la data, hora d'inici i finalització i el títol de l'activitat. Així de senzill.

Com crear un esdeveniment a Foursquare
Aquesta eina se summa a altres eines de Foursquare, com ara les actualitzacions (trobareu tota la informació a "Com fer servir les actualitzacions locals de Foursquare") i les ofertes i especials.

Descobreix Foursquare en la seva pàgina web.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada



Moltes gràcies per participar!