dilluns, 30 de setembre de 2013

Com aprofitar una tendència real o online a les Xarxes Socials

En l'última edició del Connecta't de Ràdio Igualada vam explicar com moltes empreses aprofiten les tendències reals i les online per promocionar-se a les Xarxes Socials. Cada dia en nostre entorn o el nostre món ens ofereix temes que tothom coneix i que podem aprofitar per guanyar visibilitat d'una forma molt ràpida, efectiva i assequible.

És el que van fer, per exemple, Oreo i Moritz. La marca americana va aprofitar l'apagada general que es va produir durant la última final de la SuperBowl per llençar una piulada promocional a Twitter que jugava amb la falta de llum i que de seguida va tenir més de 15.000 RT. La marca catalana, per la seva banda, va saber jugar amb la tendència #croquetes del passat Onze de Setembre, per promocionar les seves croquetes entre tota la gent que piulava amb aquest hastag. Fins i tot en van fer un menú especial.



A continuació, trobareu l'audio del programa.



I aquí, els dos exemples de piulades d'èxit que saben aprofitar allò que passa al món real o el món online.





Cada dia tenim petits detalls que podem aprofitar per guanyar visibilitat.... ja els feu servir?